Producenci

akceptowalne płatności

Imperializm. Droga ku dominacji

Promocja!
93,36 zł brutto

109,84 zł brutto

(cena obniżona o 15 %)

105100

Wysyłka w ciągu 24 godzin.


Do listy życzeń



Wybierz się w fascynujący okres historii, w którym kształtował się dzisiejszy układ sił w świecie. Podbijaj nowe terytoria, rozwijaj własne imperium, mieszaj szyki przeciwnikom za pomocą intryg w walce o światową dominację.

Szczegóły

Nazwa: Imperializm. Droga ku dominacji

Liczba graczy: 2-4

Wiek: od 12 lat

Czas gry: 60 - 120 min.

Wymiary pudełka: 295x295x75 mm

 

OPIS

   "Imperializm. Droga ku dominacji" zabierze cię w fascynujący okres historii, w którym kształtował się dzisiejszy układ sił w świecie.  Rozwijaj własne imperium, podbijaj nowe terytoria,  zdobywaj sąsiednie imperia w walce o światową dominację.

 

"Imperializm"  oferuje graczom dużą różnorodność rozgrywki. Gra podzielona jest na tury. Podczas każdej tury następują 3 fazy:

 - wymiana kart

 - wykonanie ruchu

 - wystąpienie osiągnięć

Podczas wymiany kart można zamienić do 3 kart z ręki na karty z odpowiednich stosów na planszy.

W  fazie ruchu  gracz ma do wyboru jedną z 5 akcji (gracz nie może jedynie wybrać w 2 kolejnych turach tej samej akcji):

 - rozwój gospodarczy

 - podbój

 - wojnę

 - intrygę

 - pobór podatków.

Podczas akcji rozwoju gospodarczego gracz wybiera jedno z 8 dóbr (złoto, żywność, przyprawy, towary orientalne, tekstylia, materiały przemysłowe, broń lądowa oraz stocznie). 

Akcja podboju pozwala przyłączyć do imperium nowe terytorium. Nowa prowincja może zwiększyć poziom armii bądź floty, poprawić nasz prestiż, czy też produkcję dóbr.

Wojna jest akcją wymierzoną bezpośrednio przeciwko imperium innego gracza. Wygrywając wojnę możemy zabrać jemu jedno terytorium, ograbić skarbiec, ale również wpłynąć na jego prestiż wśród innych graczy.

Intryga jest akcją pozwalającą nam osłabić inne imperia bądź też wzmocnić własne. Karty mogą zawierać efekty jednorazowe (jak ograbienie skarbca) oraz efekty stałe,  wpływające na siłę imperium.

Pobór podatków jest ostatnią z akcji, które możemy zagrać. Podczas poboru podatku otrzymujemy pieniądze za każde posiadane terytorium.

 

Po wykonaniu swego ruchu gracz sprawdza, czy spełnia wymagania dowolnej karty osiągnięć znajdującej się na torze dostępnych osiągnięć. Jeśli wymagania są spełnione, gracz może zabrać tą kartę zyskując stały bonus.

 

Duża ilość możliwych ścieżek rozwoju sprawia, że każda rozgrywka jest inna, co więcej podczas gry w zależności od panującej sytuacji gracze mogą zmieniać swoje strategie.  Gra zapewnia dużą dynamikę. Mimo dość dużej złożoności rozgrywka trwa od 60 do 120 minut.

 

ZAWARTOŚĆ

  • plansza do gry
  • 128 kart
  • 60 drewnianych znaczników
  • 50 żetonów pieniędzy
  • instrukcja

Podobne produkty

    • Zakon Krańca Świata...

      Zakon Krańca Świata (Enclave) Przywódcy religijni sprowadzili na świat apokalipsę, po czym schronili się z swoimi...

      135,30 zł Do koszyka

    • Craftsmen

      Craftsmen Zdobądź chwałę i zaszczytny tytuł Zarządcy Zarządców !  Spraw, że małe miasteczko...

      88,56 zł Do koszyka

Brak komentarzy od klienta w tym momencie.

Tylko zarejestrowany użytkownik może opublikować nowy komentarz.

Koszyk  

jest pusty

Promocje

Wszystkie promocje

Nowe gry

  • Wizard
Wizard
Wykorzystaj talię magicznych kart i zdobądź...

Wszystkie nowości

© ZagrajSAM - układanki logiczne, łamigłówki, gry logiczne dla dzieci i dorosłych.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.