W przypadku stwierdzenia wady technicznych bądź uszkodzeń fabrycznych towaru, Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru.
1. W przypadku uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu, należy sporządzić protokoł szkodowy podpisany przez odbiorcę oraz dostawcę przesyłki (pracownika firmy kurierskiej).
2. Reklamacja powinna zawierać kserokopię rachunku, kartę gwarancyjną (o ile towar ją posiada) oraz opis przyczyny reklamacji.
3. Reklamację można zgłosić pisemnie, bądź e-mailem.
4. Sklep zwraca koszta przesyłki (koszt zwykłej paczki pocztowej wg cennika Poczty Polskiej).
5. Reklamowany towar należy przesyłać na adres firmy.
Zagraj SAM
ul. Rynek Kościuszki 15 A / 8
15-091 Białystok
6. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.
7. Wadliwy towar zostanie naprawiony, bądź wymieniony na pełnowartościowy. W przypadku wyczerpania się zapasów, sklep zwróci równowartość towaru, bądź zaproponuje inny dostępny towar.
Aktualnie brak nowych produktów